Auteur Topic: wordt ook aandeelhouder in marktinzicht!  (gelezen 504 keer)

Ed Hartmann

• Voorzitter LogoS online marktcalculatie
  • Forumbeheerder
  • Binnenvaart is dienstverlening !
    • Logos & Aandereis.nl
wordt ook aandeelhouder in marktinzicht!
« Gepost op: 17 juli 2016, 08:57:02 »
Ben je binnenvaartondernemer en marktgericht? Wordt dan aandeelhouder in LogoS marktobservatie.

Wij vragen ons af:
Weet je wel wat je niet wilt in je bedrijf?
Betekent dat, dat je wel weet hoe je het wel wilt of
hoe je het graag zou willen hebben?
Weet je hoe je dat gaat bereiken?

Wij weten het ook niet allemaal. Maar dit weten we wel: We willen onze gezamenlijke kennis delen om als binnenvaart branche een minder verdeelde en sterke marktspeler te worden. Daarom is dit samenwerkingsverband opgericht.

LogoS is een coöperatie van binnenvaartondernemers die marktontwikkelingen in de vrije markt in beeld brengt.
Door reizen gedeeltelijk met elkaar te delen maken we via internet en gestructureerde observaties vrachtprijs vergelijkingen van transportprestaties.
Ieder besluit over het aannemen van een nieuwe reis die een individuele ondernemer neemt heeft gevolgen voor de markt.
LogoS deelnemers zijn eigenaar van hun reisinformatie en het besluit om een reis wel of niet aan te nemen en te tonen.
Deelnemers zijn daarmee aandeelhouders van vrachtprijsontwikkelingen in de vrije markt.

Onze gedeelde kernwaarden samen met de deelnemers van LogoS & AanDeReis zijn:

• ik wil zelfstandig blijven en een sterk en duurzaam bedrijf opbouwen of mijn behaalde zekerheden veilig stellen.
  • ik wil regie over mijn eigen bedrijf hebben.
  • ik wil gestructureerde marktinzicht en overzicht hebben.
  • ik ben bereid om een gedeelte van mijn informatie te delen en daarvoor marktinformatie terug te krijgen en te gebruiken.
  • ik wil dat de door mij gedeelde informatie niet tegen mijn belangen gebruikt worden.
  • ik accepteer prijsschommelingen die bij het vrije markt spel van vraag & aanbod horen.
  • ik wil een goede prijs voor mijn transportprestatie en dienstverlening.
  • ik accepteer niet dat ik door opdrachtgevers en bevrachters wordt uitgespeeld tegenover mijn collega’s.
Zijn deze kernwaarden ook die van jou? Wil je ook betere resultaten met je onderneming?

Ja, dan is het zinvol om mee te werken en je reizen en opvattingen met ons en elkaar te delen.
nee ,dan is het ook zinvol om mee te werken en je reizen en vooral ook je opvattingen over het “hoe dan wel” met ons te delen. Door naar jouw opvattingen te luisteren en er mee aan de slag te gaan kunnen we gezamenlijk het programma verder bouwen naar de wensen van de aandeelhouders.

Volgens ons is het dus altijd zinvol om mee te doen en de binnenvaart online vanuit de stuurstoel samen met andere ondernemers een richting te geven.

Bekijk meer via: www.logoseuropa.eu of www.aandereis.nl
« Laatst bewerkt op: 07 september 2016, 10:02:21 door Ed Hartmann »
Goede vaart gewenst